Ferrari sprema posljednje nadogradnje za 2024
Ferrari je potvrdio da će posljednja nadogradnja ove sezone biti predstavljena na VN Sjedinjenih Američkih Država. Šef tima, Fred Vasseur, otkrio je da će se nakon toga fokusirati na bolid za narednu godinu.
Šef Formula 1 ekipe Ferrarija, Fred Vasseur, otkrio je da će mala nadogradnja na bolidu za predstojeću VN Sjedinjenih Američkih Država biti posljednja za ovu sezonu.
Tim iz Maranella je trenutno na ivici borbe za konstruktorski šampionat, iako su u toj borbi prvenstveno Red Bull i McLaren.
Razlika između ekipe iz Wokinga i Ferrarija trenutno iznosi 75 poena, a do kraja sezone preostalo je još šest utrka.
Prilikom samog potvrđivanja da će na Circuit of the Americas biti predstavljena nova poboljšanja, Vasseur je otkrio da će se tim zatim fokusirati prvenstveno na bolid za narednu godinu.
"Svi znamo da smo već započeli razvoj sljedećeg bolida i pokušavamo dati sve od sebe kako bismo imali neke male nadogradnje za sljedeću trku.“, rekao je Fred za inostrane medije, te nastavio:
"Mislim da će to vjerovatno biti posljednja nadogradnja za sve timove. To važi i za nas, ali i za ostale ekipe.“
"S obzirom na to koliko su zadnjih četiri, pet ili šest trka bile tijesne, ako pogledate grid, svaki mali detalj može napraviti razliku.", zaključio je Vasseur.
Ferrari je na VN Singapura imao problema s razočaravajućim kvalifikacijama u kojima je Charles Leclerc imao poteškoća s pripremom guma i ostao bez kruga u Q3.
Dok je Carlos Sainz, njegov timski kolega, doživio jednu zaista čudnu nesreću, prilikom koje je završio u zidu.
Italijani su zatim podijelili strategije sa devete i desete pozicije na gridu – Sainz je u boks otišao nešto ranije, kako bi dobio čistu stazu nakon gubitka pozicija u prvom krugu, dok je Leclerc odgađao svoje, na kraju, i jedino zaustavljanje.
Leclerc je VN Singapura završio na petom mjestu, nekoliko desetinki iza Georgea Russella, dok je Carlos Sainz završio sedmi na starim tvrdim gumama.
Objašnjavajući zašto su se odlučili za podijeljene strategije, Vasseur je rekao:
"Počevši na mekim gumama, možda možete dobiti jednu poziciju. Ali ako želite biti agresivni, morate ući u boks između 12. i 15. kruga kao što je uradio Lewis [Hamilton] – nemate drugog izbora.“
"Mi smo barem sa srednjim gumama imali mogućnost da produžimo vožnju, scenarij trke je očigledno bio malo drugačiji i mislim da je to na kraju bila i dobra strategija.“
"Činjenica da smo podijelili strategije između vozača, jedan da rano uđe u boks, a drugi da produži vožnju, bila je dobra odluka. Mislim da je na kraju sve dobro prošlo zahvaljujući poziciji na stazi tokom stintova.", zaključio je Vasseur.