Lewis Hamilton donio jednu od najvažnijih odluka otkako je stigao u Ferrari
Lewis Hamilton će, prema posljednjim informacijama iz Italije, i u sezoni 2026. nastaviti saradnju s Riccardom Adamijem, koji bi trebao ostati njegov trkaći inženjer u Ferrariju.
Ova odluka dolazi nakon perioda punog preispitivanja, s obzirom na to da je sezona 2025. bila jedna od najtežih u karijeri sedmerostrukog svjetskog prvaka.
Hamilton je prvi put u karijeri završio sezonu bez ijednog plasmana na pobjedničko postolje, što je bio bolan udarac za vozača njegovog kalibra, ali i za tim iz Maranella.
Tokom godine često su se mogle čuti napete radio-komunikacije između Hamiltona i Adamija, što je dodatno potaknulo nagađanja da bi moglo doći do promjene unutar njegovog najužeg kruga.
Riccardo Adami, koji je ranije radio sa Sebastianom Vettelom i Carlosom Sainzom, našao se pod povećalom javnosti, ali kako sada stvari stoje – povjerenje ipak nije izgubljeno.
Kako je prošle sedmice objavio PlanetF1, šef tima Fred Vasseur nije želio isključiti mogućnost promjena za 2026. godinu, poručivši kratko: "Razmatramo sve opcije."
Nedugo nakon toga, i sam Hamilton je na završnici sezone u Abu Dhabiju nagovijestio da bi moglo doći do određenih promjena unutar njegovog ličnog tima.
Govoreći tada za medije, Britanac je rekao: "Mislim da samo trebamo analizirati gdje smo bili, šta je bilo dobro i gdje možemo napredovati."
"Identificirao sam sve te stvari. Sjest ćemo s timom na kraju godine i sve detaljno proći. Pogledat ću i svoj lični tim, van staze, kako bismo bili efikasniji s vremenom, putovanjima i svim tim stvarima. Isto ću uraditi i s ekipom."
Ipak, prema pisanju italijanskog Auto Racera, ključni trenutak dogodio se tokom večere van staze, koju su Hamilton i Adami proveli zajedno, a koja je opisana kao "vrlo pozitivna".
Upravo taj susret, tvrde izvori, bio je presudan da se saradnja nastavi i u 2026. godini.
Hamilton je u Ferrari stigao početkom 2025. nakon 12 sezona provedenih u Mercedesu, gdje je radio rame uz rame s Peterom Bonningtonom, jednim od najdugovječnijih i najuspješnijih inženjera u historiji Formule 1.
Promjena okruženja, ljudi i filozofije rada nije bila jednostavna, što je potvrdio i Ferrarijev šef inženjeringa staze Matteo Togninalli.
"Siguran sam da ste svjesni da je za vozača poput Lewisa, koji je deset godina proveo u istom timu, ova promjena izuzetno zahtjevna", rekao je Togninalli.
"Teško je i za vozača i za tim, jer svaki tim funkcioniše drugačije. Naviknete se na određene ljude, na određeni način rada."
"A onda, uz to, imate činjenicu da se Lewis godinama borio za titule, a ove sezone to nismo uspjeli ostvariti. Sve to stvara frustraciju."
Dodao je i da slika koja se stvara izvana ne odgovara stvarnom stanju unutar tima.
"Mislim da je ono što se vidi izvana mnogo gore nego što je stvarno. Odnosi s Lewisom su izuzetno pozitivni i ono što gradimo zajedno je vrlo snažno."
Togninalli je naglasio i da je normalno da adaptacija traje, posebno nakon decenije provedene u istom okruženju.
"Nakon deset mjeseci već imamo vrlo jak tim. Frustracije postoje, ali to je dio sporta. Rezultati su ono što mijenja sve. Kada dođu, sve izgleda drugačije."
"Mi smo takmičari, on je takmičar. Kada gubimo, frustracija je ogromna."
Ferrari je u međuvremenu potvrdio da će bolid za 2026. godinu, pod internom oznakom Project 678, biti predstavljen 23. januara, svega tri dana prije početka zatvorenih testiranja u Barceloni.
Prema ranijim informacijama, Ferrari će se vratiti konceptu zadnjeg ovjesa s potisnom šipkom, prvi put još od 2010. godine.
Isti pravac razvoja, prema navodima, planira pratiti i Red Bull, koji bi na svom novom RB22 koristio pushrod sistem i sprijeda i straga.
Za Lewisa Hamiltona, sezona 2026. tako bi mogla predstavljati posljednju veliku priliku da sa Ferrarijem ispiše novo poglavlje historije - ovaj put, s jasnijim odnosima i stabilnijim temeljima.