Nagradna igra

Adidas šalje dva navijača na utakmicu BiH-Argentina u Brazilu

18. 03. 2014 - 11:54 | Druga strana sporta
Najveći njemački proizvođač sportske opreme „Adidas“ pokrenuo je nagradnu igru, a najuspješniji učesnik će dobiti dvije karte za utakmicu Argentina – Bosna i Hercegovina u Rio de Žaneiru u Brazilu, te plaćene troškove putovanja i smještaja, javlja bi novinska agencija Patria (NAP). Naime, „Adidas“ je lansirao online igru u kojoj je glavni lik najbolji nogometaš današnjice Lionel Mesi, a koja najuspješnijem može donijeti karte za najvažniju utakmicu naše reprezentacije na Svjetskom prvenstvu. Igra je osmišljena da promovira i nove adidasove kopačke „adizero f50“, a u njoj, kako navode iz Adidasa je najvažnije biti najbrži. U igrici se testira sposobnost igrača da simulira Mesijeve driblinge na putu ka protivničkom golu, ali je oslonjena na društvene mreže Facebook i Twitter, putem kojih igrač može dobiti prednost i ubrzati Mesijeve poteze. Što više twitova ili postova o Mesiju neko postavi na društvenim mrežama, ima veću prednost u igri. Kako javljaju mediji za sada je u prednosti igrač iz Indije, pod nadimkom „sourish g.“, koj ima rekordno vrijeme od dvije minute i 41 sekunda. Igru pod nazivom „The Fast or Fail“ možete skinuti sa internet stranice on www.adidas.com/fastorfail, gdje su navedena i sva pravila igre. Sretno!